FANDOM

AnchoredRollback дазваляе выконваць адкаты без пераходу на іншыя старонкі. Гэта асабліва карыснае, калі некалькі рэдагаванняў адкочваюцца, прыкладам, на старонцы ўнёску ўдзельніка ці свежых правак, змяншаючы патрэбу выкарыстання стомных абыходных развязкаў, такіх як адкрыццё ў новай укладцы.

Гэты скрыпт сумяшчальны з AjaxRC.

Усталёўка

Вы можаце дадаць апцыйную канфігурацыю перад імпартам скрыпту, які пазначае ўсе вашы адкаты як праўкі бота, калі яны будуць зроблены з правамі адміністратара. Гэта можна зрабіць, дадаўшы anchoredRollbackBot = true; перад імпартам.

Удзельнікі са статусам бота будуць рабіць праўкі, пазначаныя як праўкі бота па змаўчанні, незалежна ад таго, дададзена ці канфігурацыя ці няма.

Using configuration options with Fandom Developers Wiki scripts

The instructions on this page describe how to use configuration options with a script. Here on the Fandom Developers Wiki, many scripts provide optional configuration settings as a mean to alter or enhance the default behavior of the script. When installing configuration options in your JavaScript file, please note that they need to go above the import statement in order to work — unless the directions say otherwise. In case MediaWiki:ImportJS is used to load the scripts, it will be executed last.

Configuration options load too late, don't work
// 1. AjaxRC import statement
 
// 2. AjaxRC configuration option
var ajaxRefresh = 30000;
Proper placement of configuration options
// 1. AjaxRC configuration option
var ajaxRefresh = 30000;
 
// 2. AjaxRC import statement

Fandom may earn an affiliate commission on sales made from links on this page.

Stream the best stories.

Get Disney+