FANDOM

AnchoredRollback, konumu değiştirmeden geri alma gerçekleştirmenize izin verir. Bu, özellikle bir kullanıcının katkı sayfasında veya son değişiklikler başta olmak üzere birden çok düzenlemenin geri alındığı durumlarda, yeni sekmede açma gibi sıkıcı geçici çözümler kullanma ihtiyacını azaltarak özellikle yararlıdır.

Bu komut AjaxRC ile uyumludur.

Kurulum

Yapılandırma

sysop kullanıcı grubundayken yapıldıysa, tüm geri alma işlemlerinizi bot düzenleme olarak işaretleyen komut dosyasını içe aktarmadan önce isteğe bağlı bir yapılandırma ekleyebilirsiniz. Bu, kod içe aktarma işleminin üzerine anchoredRollbackBot = true; ekleyerek yapılabilir.

bot kullanıcı grubunda olmak, seçeneğin etkin olup olmamasına bakılmaksızın varsayılan olarak botlarınızı varsayılan olarak bot düzenlemeleri olarak işaretler.

Using configuration options with Fandom Developers Wiki scripts

The instructions on this page describe how to use configuration options with a script. Here on the Fandom Developers Wiki, many scripts provide optional configuration settings as a mean to alter or enhance the default behavior of the script. When installing configuration options in your JavaScript file, please note that they need to go above the import statement in order to work — unless the directions say otherwise. In case MediaWiki:ImportJS is used to load the scripts, it will be executed last.

Configuration options load too late, don't work
// 1. AjaxRC import statement
importScriptPage('AjaxRC/code.js','dev');
 
// 2. AjaxRC configuration option
var ajaxRefresh = 30000;
Proper placement of configuration options
// 1. AjaxRC configuration option
var ajaxRefresh = 30000;
 
// 2. AjaxRC import statement

Fandom may earn an affiliate commission on sales made from links on this page.

Stream the best stories.

Get Disney+