Fandom Developers Wiki
Advertisement

AutoCreateUserPages, bir mesaj, yorum veya Tartışmalar gönderisini düzenleyerek veya göndererek en az bir kez katkıda bulunduğunuz vikilerde kendi kullanıcı sayfanızı ve tartışma sayfanızı otomatik olarak oluşturmanıza olanak tanır. Başlangıçta yalnızca kişisel kullanım düşünülerek yapılmıştı, ancak birçok viki bunu karşılama aracı yerine site genelinde kullanmaya başladı.

Kurulum[]

Yapılandırma[]

Bu betik için yapılandırma seçenekleri, genel bir window.AutoCreateUserPagesConfig nesnesi altında depolanır. Aşağıdaki seçenekler mevcuttur:

  • content: Kullanıcı sayfalarına yerleştirilmesi gereken içerik. Bir dizeye ayarlanırsa, bu içerik hem kullanıcı sayfasına hem de tartışma sayfasına yerleştirilir (eğer tartışma sayfaları etkinse). Bir nesneye ayarlanırsa, hangi içeriğin hangi sayfaya yerleştirileceğine karar vermek için 2 (kullanıcı sayfası için) ve 3 (tartışma sayfası için) özellikleri okunur. Sayfayı düzenleyen kullanıcının adıyla değiştirilecek olan içerikte bir $1 değişkeni kullanabilirsiniz. Varsayılan olarak, bu özellik {{w:User:$1}} değerine sahiptir.
  • summary: Kullanıcı sayfalarını düzenlerken kullanılacak özet. Varsayılan olarak "Otomatik kullanıcı sayfası oluşturma" olarak ayarlanmıştır.
  • notify: true olarak ayarlanırsa, bu, kullanıcıya kullanıcı sayfalarının oluşturmayı bitirdiğini bildirir. Bir dizeye ayarlanırsa, kullanıcı bu dizgiyi bir mesaj olarak kullanarak bilgilendirilir. Geçerli kullanıcının adı ve URL kodlu adı için bu dizede sırasıyla $1 ve $2 değişkenlerini kullanabilirsiniz. Bazı vikiler bu seçeneği bir tür karşılama mesajı olarak kullanabilir.

Betik ayrıca, geliştiricilerin oluşturulduktan sonra bunlar üzerinde başka eylemler yürütmek istemeleri durumunda, bağımsız değişken olarak oluşturulan sayfa adları dizesiyle, tüm sayfalar oluşturulduğunda bir AutoCreateUserPages.loaded kancasını tetikler.

Örnek

Örnek[]

Aşağıdaki yapılandırma, User1 adlı bir kullanıcı için, User:User1 ve User talk:User1 (tartışma sayfalarının etkin olduğu bir vikide) sayfaları oluşturacaktır. İlk düzenlemelerini veya gönderilerini yaptıklarında, burada kullanıcı sayfası {{:w:User:User1}} ile oluşturulacak ve tartışma sayfası ile oluşturulacaktır. {{:w:User:User1/talk}} ve kullanıcı, kendi kullanıcı sayfasına bir bağlantıyla bilgilendirilir. Sayfa oluşturulurken kullanılan özet "Sayfalarımı Oluşturuyorum" olacaktır.

window.AutoCreateUserPagesConfig = {
    content: {
        2: '{{:w:User:User1}}',
        3: '{{:w:User:User1/talk}}'
    },
    summary: 'Sayfalarımı oluşturuyorum',
    notify: '<a href="/tr/wiki/Kullanıcı:$2">İşte kullanıcı sayfanıza bir bağlantı, $1!</a>'
};
Advertisement