Fandom Developers Wiki
Advertisement

AutoCreateUserPages дозволяє автоматично створювати власну сторінку користувача та сторінку обговорення у вікі, до яких ви принаймні один раз робили внесок, чи то шляхом редагування чи публікації повідомлення, коментаря чи допису для обговорень. Спочатку він був створений лише для особистого використання, однак багато вікі почали використовувати його по всьому сайту замість бажаного інструменту.

Встановлення[]

Налаштування[]

Параметри конфігурації для цього скрипту зберігаються під глобальним об’єктом window.AutoCreateUserPagesConfig. Доступні такі варіанти:

  • content: вміст, який слід розмістити на сторінках користувачів. Якщо встановлено рядок, цей вміст буде розміщено як на сторінці користувача, так і на сторінці обговорення (якщо сторінки обговорення ввімкнено). Якщо встановлено об’єкт, його властивості 2 (для сторінки користувача) і 3 (для сторінки обговорення) читаються, щоб вирішити, який вміст на якій сторінці слід розмістити. Ви можете використовувати змінну $1 у вмісті, яка буде замінена іменем користувача, який редагує сторінку. За замовчуванням ця властивість має значення {{w:User:$1}}.
  • summary: Підсумок для використання під час редагування сторінок користувача. За замовчуванням встановлено значення «Автоматичне створення сторінки користувача».
  • notify: якщо встановлено значення true, це сповіщає користувача про те, що його сторінки користувача закінчили створення. Якщо встановлено рядок, користувач отримає сповіщення, використовуючи цей рядок як повідомлення. Ви можете використовувати змінні $1 і $2 у цьому рядку для імені поточного користувача та його URL-кодування відповідно. Деякі вікі можуть використовувати цю опцію як своєрідне вітальне повідомлення.

Скрипт також запускає AutoCreateUserPages.loaded хук, коли створено всі сторінки, з масивом створених імен сторінок як аргументом , на випадок, якщо розробники хочуть виконати над ними подальші дії після їх створення.

Приклад[]

Наступна конфігурація для користувача з іменем User1 створить сторінки User:User1 і User talk:User1 (на вікі з увімкненими сторінками обговорення) після того, як вони внесуть своє перше редагування або допис, сторінка користувача буде створена за допомогою {{:w:User:User1}}, а сторінка обговорення буде створена за допомогою {{:w:User:User1/talk}}, і користувач отримає сповіщення з посиланням на його сторінку користувача. Під час створення сторінки буде використано опис «Створення моїх сторінок».

window.AutoCreateUserPagesConfig = {
    content: {
        2: '{{:w:User:User1}}',
        3: '{{:w:User:User1/talk}}'
    },
    summary: 'Створення моїх сторінок',
    notify: '<a href="/wiki/User:$2">Ось посилання на вашу сторінку користувача, $1!</a>'
};
Advertisement