FANDOM

Цей скрипт тільки для ОСОБИСТОГО використання!

Ви можете встановити цей скрипт для себе, але його заборонено використовувати на всій вікі (тобто, в MediaWiki:Common.js або MediaWiki:Wikia.js), оскільки це порушуватиме Умови Використання ФЕНДОМу.
(Див. Політика налаштувань)

CSSForTheColorBlind — це особистий CSS, призначений допомогти користувачам з колірною сліпотою без проблем бачити та розрізняти більшу частину елементів на багатьох вікі. Це дозволить вирішити проблему сприйняття тексту на вікі з темним фоном — фоном, на якому багато людей з колірною сліпотою не можуть добре бачити.

Слід зазначити, що даний код не призначений для зміни оформлення вікі на більш «гарненьке», а, швидше, на таке, в якому колірна палітра урізана до висококонтрастного відображення більшості елементів.

Оскільки це тільки персональний CSS, він змінює багато елементів, які традиційно не дозволяється редагувати політикою налаштувань Фендому.

Код ділиться на дві частини:

  • Вгорі: налаштування елементів у DOM на кожній вікі
  • Знизу: зміни до певних місцевих елементів вікі

Очікуване використання

Залежно від вікі, які часто відвідують користувачі з колірною сліпотою, вони зможуть встановити цей код і використовувати його безпосередньо в особистому CSS, не змінюючи його. Іншим, можливо, доведеться внести зміни. У будь-якому випадку головна мета коду — служити своєрідним шаблоном, що дозволяє користувачам з колірною сліпотою налаштувати елементи вікі відповідно до їхніх особистих потреб та смаків. Це не має бути свого роду «магічною кулею», яка фіксує все для всіх.

У своїй основі його найбільша корисність може полягати у простому визначенні ключових елементів CSS, які користувачі можуть змінювати, аби полегшити сприйняття кольорових нерозрізнимих елементів.

Як встановити

Ви можете встановити цей CSS відповідно до інструкцій, наведених нижче, але пам'ятайте, що ви не можете встановити його на усю вікі.

Журнал оновлень

Дата Опис
9 лютого 2018 Початковий випуск. Ознайомившись із загальним схваленням користувача з колірною сліпотою, код було випущено тут і оголошено на відповідній сторінці довідки.

Fandom may earn an affiliate commission on sales made from links on this page.

Stream the best stories.

Get Disney+