FANDOM

ChatImages, sohbete görüntü ve ses dosyası eklemenizi sağlar. PNG, GIF, JPG, JPEG, ICO, SVG, OGG, OGV ve OGA dosyalarını, Fandom'a yüklenebilecek tüm uzantıları destekler. Videolar henüz desteklenmiyor.

Kurulum

Kullanım

Sohbet sırasında, bir wiki sayfasındaki gibi bir dosya eklemek için bu sözdizimini [[Dosya:Dosyan.Uzantın]] kullanın. Bir dosyanın boyutunu, hizalamasını ve linkini değiştirebilirsiniz.

ChatImages ne yapabilir (v. 2.0)
Örnek Açıklama Örnekleme (35px) Note-
[[File:Wiki.png]] Basitçe bir resim ekleyin Wiki Varsayılan boyut maksimum boyuttur
[[File:Wiki.png|right]] Seçilen hizalamayla bir resim ekle
Wiki
Merkez, sola veya sağa seçebilirsiniz
[[File:Wiki.png|35x30px]] 35 genişliğinde ve 30 yüksekliğinde bir resim ekleyin Wiki Ayrıca 30 x 30 piksel formatta "30px" de yazabilirsiniz

Özelleştirme ve Katkı

Bir hata olursa, hata mesajı kullanıcının diline göre farklı olacaktır. Kendi dilinizi doğrudan komut dosyasına ekleyebilirsiniz (başında).

Nasıl çalışır

Komut dosyasının ilk adımı mesajları okumaktır. Yeni bir mesaj gönderildiğinde, onu okur, ancak bir mesajı tıklatarak analiz etmeye zorlayabilirsiniz. Bir mesaj analiz etmeye aday olduğunda, komut dosyası şu yapıyı bulmaya çalışır: [[{Bir dosya tanıtıcısı:file, image, Файл, vb ...}: {Herhangi bir ad}. {Belirli bir uzantı} {| isteğe bağlı sayfalar}]]. Videoların uzantısı olmadığı için kırmızı değildir.

Bir dosya bulunduğunda, komut dosyaları, özellikle dosya URL'si olan MediaWiki API'sine verileri sorgular. Ardından, uzantıya göre, bağlantıdaki mesajın bir uzantısına göre bir AUDIO veya IMG'ye dönüştürülmesidir.

Diğer seçenek dosyaya eklenir ve oluşturulur.

Fandom may earn an affiliate commission on sales made from links on this page.

Stream the best stories.

Get Disney+