Fandom Developers Wiki
Advertisement

Bu betik yalnızca KİŞİSEL kullanım içindir!

Bu betiği kendiniz için kurmakta özgürsünüz, ancak viki çapında kullanılmasına izin verilmiyor (örn., MediaWiki:Common.js veya MediaWiki:Fandomdesktop.js sayfasında), Fandom'un Kullanım Şartları'na ihlâl edilecektir.
(Özelleştirme politikası sayfasına bakın)

EnhancedCCForms, yeni uluslararası TM formlarını özelleştirerek birden fazla özelliği geliştirir ve daha iyi erişilebilirlik için değiştirir. Tüm dillerde hem benimseme hem de vikiarası istekleri için çalışır.

Not: Stil sayfası, simgelerin uygun şekilde yüklenmesi için kişisel CSS'nize dahil edilmesi gereken FandomIcons ile güçlü bir bağımlılığa sahiptir.

Kurulum[]

Değişiklikler[]

  • Okunabilirliği veya kontrastı büyük ölçüde etkilemeden çok kenarlıkları kaldırır.
  • Kalan küçük koyular, tema değişkenleri (--theme-border-color) kullanılarak renklerini değiştirdi.
  • Başlık vurgulama stillerini kaldırır.
  • Devre dışı bırakılan seçenekler artık açık kırmızı renkte görüntüleniyor.
  • Başlıklar artık sola yönlendirilir ve metin alanları sağda girilir.
  • Etkinleştirilmiş ve devre dışı bırakılmış girişlere, onları daha da ayırt etmek için simgeler ekler.

Planlanan özellikler[]

  • Lehçe ve Fransızca dilleri ile daha iyi başlık konumlandırma.
  • Vikiarası ve bot isteklerine yukarıda belirtilen tüm bekleyen özellikler (örneğin, yalnızca yakın gelecekte etiketler eklendiğinde çalışabilen simgeler) dahil.
Advertisement