Fandom Developers Wiki
Advertisement

Bu betik yalnızca KİŞİSEL kullanım içindir!

Bu betiği kendiniz için kurmakta özgürsünüz, ancak viki çapında kullanılmasına izin verilmiyor (örn., MediaWiki:Common.js veya MediaWiki:Fandomdesktop.js sayfasında), Fandom'un Kullanım Şartları'na ihlâl edilecektir.
(Özelleştirme politikası sayfasına bakın)

GamepediaTheme, Fandom'un küresel gezinti ögelerinin çeşitli bölümlerini stilize eden stil sayfaları ve betikleri koleksiyonudur ve tema, eski HydraDark Gamepedia görünümünden ve eski Gamepedia web sitesinden renkleri kullanır.

İlk stil sayfası ana küresel gezinti ögelerini temalar, buna sol gezinme çubuğu, gezinme altbilgisi ve arama modu dahildir, ayrıca küresel gezinti altbilgisindeki bağlantıları ve başlıkları uygun Gamepedia alternatifleriyle değiştiren bir betikle birlikte gelir. İkinci stil sayfası, web sitesinin sağ alt kısmındaki Wikia Araç Çubuğu'nu biçimlendirir. Üçüncü stil sayfası Discord betik stilize eder.

Bu stil sayfası aşağıdakilerle uyumludur, ancak daha fazlasıyla uyumlu olabilir.

Kurulum[]

GamepediaNav[]

Stil sayfasını amaçlandığı gibi kullanmak istiyorsanız aşağıdaki stil sayfasını kullanın, bu stil sayfasını yalnızca Gamepedia vikilerinde uygular.

Ek olarak, Gamepedia bağlantılarına yönelik bazı Fandom bağlantılarının yerini alan betiğini kullanmak istiyorsanız, aşağıdaki talimatları izleyin.

GamepediaToolbar[]

GamepediaDiscord[]

Renk şeması[]

  • Metin Rengi#FFFFFFMetin ve SVG dolguları için$gamepedia-text-color
  • Aksan#F58120Ana bağlantılar ve vurgular için$gamepedia-accent
  • Yer Tutucu#CCCCCCGiriş kutusu yer tutucu metni için$gamepedia-placeholder
  • Arka Plan#202020Ana arka plan için$gamepedia-background
  • Arka plan (ikincil)#404040Düğmeler, altbilgi alt çubuğu için$gamepedia-background-2
  • Arka plan (üçüncül)#2C2C2Cbackground of notifications için$gamepedia-background-3

Ayrıca bakınız[]

Advertisement