Fandom Developers Wiki
Advertisement

Цей скрипт тільки для ОСОБИСТОГО використання!

Ви можете встановити цей скрипт для себе, але його заборонено використовувати у всій вікі (тобто, в MediaWiki:Common.js або MediaWiki:Fandomdesktop.js), оскільки це порушуватиме Умови Використання Фандому.
(Див. Політика налаштувань)

HydraRevived — це таблиця стилів та скрипт, який повторно вводить елементи зі застарілої версії Hydra до FandomDesktop. Хоча він точно не копіює дизайн Hydra, він перетворює горизонтальну бічну панель, заголовок сторінки (з панеллю пошуку) та глобальну навігацію, схожий на Геймпедію.

Примітка для адміністраторів: Хоча HydraRevived вносить мінімальні зміни в область тексту статті, найкраще вимкнути цю таблицю стилів під час створення вашої вікі, оскільки більшість інших користувачів не побачать такого ж макета, як ви. Ви можете створити свою вікі для немодифікованого скіна та внести зміни, які ви хочете бачити, за допомогою цієї таблиці стилів у вашому особистому CSS.

Встановлення[]

Для досягнення найкращих результатів вам потрібно буде імпортувати і таблицю стилів, і скрипт.

Крок 1: імпорт таблиці стилів[]

Крок 2: імпорт JavaScript[]

Додаткова установка лише для CSS[]

Примітка: Цей крок не є необхідним для більшості користувачів. Для звичайної установки HydraRevived ігноруйте цей крок і виконайте два вищевикладені.

Налаштування[]

TODO

Add-ons[]

Vector[]

HydraRevived - Vector is a stylesheet designed to be imported after HydraRevived, that mimics the look and feel of the legacy Vector skin.

Встановлення[]

Крок 1: імпорт таблиці стилів[]

Крок 2: імпорт JavaScript[]

Див. також[]

Advertisement