Fandom Developers Wiki
Advertisement

Bu betik yalnızca KİŞİSEL kullanım içindir!

Bu betiği kendiniz için kurmakta özgürsünüz, ancak viki çapında kullanılmasına izin verilmiyor (örn., MediaWiki:Common.js veya MediaWiki:Fandomdesktop.js sayfasında), Fandom'un Kullanım Şartları'na ihlâl edilecektir.
(Özelleştirme politikası sayfasına bakın)

LinkThumb, hizmetlilerin resmini kontrol etmek için her bir bağlantıyı açmak zorunda kalmadan dosya bağlantıları listesini hızla gözden geçirmelerine yardımcı olan küçük bir dosya yönetim aracıdır. Anarşist dosya adlarına sahip vikilerde kullanışlıdır.

Küçük resim 200 piksel genişliğindedir ve ekranın sol alt köşesinde görüntülenir. Sönmeden önce iki saniye görüntülenir.

Betik her ortam türünü destekler, ancak dosya görüntülenemiyorsa (örneğin *.ico ve *.ogg dosyaları olarak), bir tür simgesi gösterecektir.

Kurulum[]

Yapılandırma[]

LinkThumb yapılandırılabilir. Bu amaçla window.linkThumbConfig nesnesini üç seçenekle kullanabilirsiniz:

  • width, küçük resmin genişliğini tanımlar. Negatif sayı veya sıfır olamaz ve varsayılan olarak 200 pikseldir.
  • closeTimeout, küçük resmin kaybolacağı süreyi belirler. Varsayılan olarak 1 saniyedir (1000 milisaniye).
  • requestTimeout, isteği API'ye gönderme gecikmesini ayarlamanıza olanak tanır. Minimum değer 500 milisaniyedir ancak en iyisi 1000'dir.

Yapılandırma nesnesi, betiği içe aktarma ifadesinin üzerinde olmalıdır. Örnek bir yapılandırma olarak sonraki kodu kullanabilirsiniz:

window.linkThumbConfig = {
    width: 300,
    closeTimeout: 2500,
    requestTimeout: 1000
}

Değişiklik günlüğü[]

V0.1
Script launched.
V0.2
Added handling of failed and nonexistent requests.
API query now resolve redirects. Script now works with File: redirects.
Fixed script not working on titles with Unicode characters.
V0.3
The script is UCP compatible now.
User can configure script using the window.linkThumbConfig object.
The script now can be used on non-English wikis and can be translated to other languages.
Advertisement