FANDOM

Скрипт MarkForDeletion автоматизує процес додавання {{delete|<причина для видалення>}} на сторінку, щоб позначити її для видалення. Примітка: цей скрипт фактично не видаляє сторінки, він просто автоматично редагує сторінку, щоб додати шаблон видалення. Імовірно, шаблон видалення потім категорізував би сторінку таким чином, щоб адміністратор міг знайти і видалити її.

Встановлення

Використання

MarkForDeletion створює кнопку «Позначити для видалення» на панелі інструментів у нижній частині сторінки.

При натисканні на кнопку «Позначити для видалення» буде запропоновано ввести причину видалення. Причина за замовчуванням — «спам», але ви можете змінити її на щось інше, якщо хочете (див Розділ «Налаштування» нижче).

Після введення причини видалення натисніть ОК, щоб автоматично відредагувати сторінку та позначити її для видалення. Або натисніть кнопку «Скасувати», щоб перервати процес.

Приклади:

Причина видалення Редагування на сторінці
спам {{delete|спам}}
Невикористовуване зображення {{delete|Невикористовуване зображення}}
speedy=true|причина=погане зображення {{delete|speedy=true|причина=погане зображення}}
<причина> {{delete|<причина>}}

Налаштування

Причина видалення за замовчуванням — «спам», але її можна змінити на (наприклад) «Невикористовуване зображення» шляхом копіювання/вставки наступного коду в ваш global.js на додаток до звичайного встановлення скрипта:

// Налаштування MarkForDeletion, див. http://dev.wikia.com/wiki/MarkForDeletion
window.MarkForDeletion = {
    promptedDeleteReason: "Невикористовуване зображення"
};

Звичайно, «невикористовуване зображення» — це просто приклад; ви можете встановити будь-яку причину для видалення за замовчуванням.

Using configuration options with Fandom Developers Wiki scripts

The instructions on this page describe how to use configuration options with a script. Here on the Fandom Developers Wiki, many scripts provide optional configuration settings as a mean to alter or enhance the default behavior of the script. When installing configuration options in your JavaScript file, please note that they need to go above the import statement in order to work — unless the directions say otherwise. In case MediaWiki:ImportJS is used to load the scripts, it will be executed last.

Configuration options load too late, don't work
// 1. AjaxRC import statement
 
// 2. AjaxRC configuration option
var ajaxRefresh = 30000;
Proper placement of configuration options
// 1. AjaxRC configuration option
var ajaxRefresh = 30000;
 
// 2. AjaxRC import statement

Оновлення

29 вересня 2016
Кнопка «Позначити для видалення» більше не відображається для користувачів, які можуть видаляти сторінки.
15 серпня 2016
KockaAdmiralac змінив код, тому він більше використовує JQuery додав підтримку перекладу, об'єднав вже існуючий переклад на польську мову та додав сербський переклад.
5 січня 2013
Mathmagician спростив код за запитом на сторінці MediaWiki talk:MarkForDeletion/code.js.
27 грудня 2012
Mathmagician додав опцію для зміни причини видалення за замовчуванням зі «спам» на будь-яку іншу.
26 грудня 2012
Mathmagician створив скрипт за запитом Paleclaw.

Fandom may earn an affiliate commission on sales made from links on this page.

Stream the best stories.

Get Disney+