FANDOM

Medals — скрипт для використання на всій вікі, який дозволяє адміністраторам ігнорувати стандартне розширення «Досягнення» і робити свої досягнення та нагороджувати ними користувачів, що дозволить позбавитися від зловживання редагуванням, що відбувається при використанні стандартного розширення.

Використання

Medal script settings

Вікно налаштувань

Всі налаштування скрипта знаходяться окремо від файлу скрипта, на своїй сторінці Project:Medals, що дозволяє користувачам вносити зміни без проходження перевірки JavaScript. Переконайтеся, що ви захистили цю сторінку так, щоб її могли редагувати лише адміністратори! Крім того, в скрипті можна використовувати посилання на зображення тільки з серверів зображень Фендому, таких як 'images' або 'vignette'.

Імпортувавши скрипт за допомогою сторінки MediaWiki:Common.js, перейдіть на сторінку Project:Medals, яка пропонуватиме вам створити сторінку налаштувань. Після цього, ви зможете редагувати його за допомогою спеціального вікна.

Вікно має 3 вкладки з параметрами: Main, Users та Medals. Нижче надані пояснення щодо заповнення найскладніших вкладок — Main та Users:

  • Main
    1. Module title — заголовок модуля з медалями.
    2. Expand button — якщо користувач має понад 12 медалей, ви побачите спеціальну кнопку. Натиснувши на неї, ви побачите повний список його/її медалей. Ця кнопка повинна мати свою назву, чи не так? :)
    3. Medal count — опис, який з'являтиметься при наведенні на розділ з кількістю разів отримання нагороди.
    4. Medal info page — якщо у вас є спеціальна сторінка, що містить всю інформацію про медалі, заповніть поле, і користувач побачить особливу кнопку для отримання інформації.
    5. Medal info title — те ж саме, що і з полем 'Expand button'.
    6. Border left — зображення, яке знаходитиметься в лівому верхньому куті модуля. Якщо не хочете його використовувати — залиште поле порожнім.
    7. Border right — зображення, яке знаходитиметься в правому верхньому куті модуля.
  • Users
    1. Add user form — кнопка, після натискання на яку буде додана нова форма користувача.
    2. Порожня область — сюди потрібно додати ім'я користувача.
    3. Значок корзини — просто видалить цю форму.
    4. Medals — кнопка, після натискання на яку відкриється/закриється розділ з усіма медалями. Біля кожної назви медалі знаходиться область, в яку можна додати кількість разів отримання нагороди.

Класи скрипта

Для зміни оформлення скрипта користувач може використовувати наступні класи:

  1. RewardModule — модуль з медалями;
  2. RewardImage — блок з зображеннями медалей;
  3. RewardCount — блок зображення з кількістю разів отримання нагороди;
  4. badgetooltip — спливаюча підказка;
  5. badgetooltiparrow — стрілка над підказкою;

Відомі проблеми

Після установки скрипта його дані знаходяться окремо від сторінки скрипта, що може викликати деякі проблеми з кешем сторінки. Додайте ?action=purge в кінець URL або використовуйте кнопку «Оновити», щоб виправити це.

Fandom may earn an affiliate commission on sales made from links on this page.

Stream the best stories.

Get Disney+