FANDOM

Nitro, kullanıcıların avatarları GIF resimlerine değiştirmesine izin veren bir uygulamadır.

Kullanım

  1. Uygulamayı en son sürümden indirin.
    • Windows kullanıyorsanız, sürümden win32-ia32.zip indirin.
    • Linux kullanıyorsanız, sürümden linux-x64.zip indirin.
    • MacOS kullanıyorsanız, sürümden darwin-x64.zip indirin.
  2. İndirilen ZIP dosyasını açın.
  3. Ayıklanan dosyaları açın ve uygulamayı çalıştırın
    • Windows'ta wikia-nitro.exe komutunu çalıştırın
    • Linux'ta wikia-nitro komutunu çalıştırın
    • MacOS'ta wikia-nitro.app komutunu çalıştırın
  4. Giriş formuna kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin ve "Giriş Yap" düğmesine tıklayın.
  5. Giriş yaptıktan sonra, avatarınız olarak ayarlamak istediğiniz GIF resmini seçmek için "Seç" düğmesini tıklayın. Avatarı, 512kB'den küçük boyutta bir kare görüntü olmalıdır.
  6. Resmi seçtikten sonra, avatarınızı yüklemek için "Yükle" düğmesini tıklayın.
  7. Form yüklendikten sonra, animasyonlu avatarınızı burada görebilirsiniz (avatar birkaç saniyeliğine boş görünebilir).
  8. Avatarınızı başka bir hesaba yüklemek istiyorsanız, "Oturumu Kapat" düğmesini tıklayın ve işlemi tekrarlayın.

Sıkça Sorulan Sorular

Buna benzer bir uygulama var mı?
Evet. Aslında, Owen Ascherführ benimkine benzer bir uygulama inşa ediyordu ve benden önce GitHub'da yayınladı (Personel onayını bekledim). Kaynak kodunu burada görebilirsiniz!
Bu neden bir komut dosyası değil/Neden bunun için bir uygulama indirmem gerekiyor?
GIF avatarlarını yüklemek için kullanılan API uç noktası, Fandom'un CORS politikası nedeniyle bir web tarayıcısı üzerinden kullanılamaz.
Sadece şifremi çalmaya çalışmadığını nereden bileyim?
Bu iyi bir soru:
  1. Bunu kolayca küresel olarak engellerdim.
  2. Kullanıcı adınızın ve şifrenizin Fandom harici bir sunucuya gönderilmediğinden emin olmak için kaynak kodunu GitHub'da okuyabilirsiniz.
  3. Ana dal ile yayınlanmış sürümler arasında kodda değişiklik yapıldığına dair şüpheleriniz varsa, uygulama kasıtlı olarak bir ASAR arşivinde paketlenmemiştir, böylece çalıştırmakta olduğunuz kodu görüntüleyebilir ve güvenlik sorunlarını kontrol edebilirsiniz.
Bu neden varsayılan bir işlevsellik değil?
Bu uygulamanın kullandığı API uç noktası, Topluluk Uygulamaları ve Tartışmalar'da kullanılmak içindir ve seçeneğin Fandom'a uygulanması onlardan çok fazla zaman gerektirmez. “izin ver ama desteklememe” kararı aldı.
Neden "Nitro"?
Bu bir Discord Nitro referansı.

Planlanmış Güncellemeler

  • Yüklemeden önce avatarı kırpmak için bir seçenek ekleyin.
  • Seç düğmesini küçültün.
  • "Bu giriş formuna güvenmiyor musunuz?" Fandom şifresini rastgele formlara sağlamadan önce kullanıcıların kendi kafalarıyla düşünmeleri gerektiğini bilmelerini sağlamak için giriş formunun altındaki seçenek.
  • Engelli giriş formu yerine giriş yapan kullanıcının kullanıcı adını ve avatarını gösterin.
  • Avatarların ön onayını yapın.

Fandom may earn an affiliate commission on sales made from links on this page.

Stream the best stories.

Get Disney+