Fandom Developers Wiki
Advertisement

Bu betiği kullanmayın.

Bu betik mevcut durumunda çalışmıyor. Bu betiğinin yüklenmesi hatalara veya diğer betiklerinin arızalanmasına neden olabilir. Yüklediyseniz, kaldırmanız önerilir. Bu betiğin yazarıysanız veya geliştirmeyi yeniden başlatmakla ilgileniyorsanız, sorunlar giderildiğinde bu mesajı kaldırabilirsiniz.

Sebep: security issues have been found in the dependent jquery.rss library.

RSS, RSS beslemelerini viki sayfalarına entegre etmenize olanak tanır. Varsayılan olarak tüm vikilerde bulunan RSS uzantısından daha fazla özelleştirme özelliği sağlar. jquery.rss kitaplığını kullanır.

Kurulum[]

Kullanım[]

Bu kodu kullanın:

<div class="rss-feed" data-url="[RSS besleme URL'si]">[Yer tutucu/metin üstü]</div>

[RSS besleme URL'si] olarak gömmek istediğiniz RSS beslemesinin URL'si ile değiştirebilir. Vikinizin konusuyla ilgili haberler almak için burada listelenen yöntemleri de kullanabilir veya farklı bir siteden besleme kullanabilirsiniz.

[Yer tutucu/metin üstü], veriler yüklenmeden önce (ve mobil kullanıcılar için) ve yüklenen verilerin üzerinde gösterilmesini istediğiniz metinle değiştirilebilir. Haberin kaynağına bir bağlantı olabilir.

Biçimler[]

Listedeki her gönderiyi görüntülemek için data-format aşağıdakilerden birine ayarlanabilir. Varsayılan olarak details olacaktır.

Biçim Açıklama
title Gönderinin yalnızca (bağlantılı) başlığını gösterir.
short Gönderinin (bağlantılı) başlığını ve tarihini gösterir.
details Başlığı (bağlantılı), tarihi ve gönderinin gövdesinin bir parçasını gösterir.
short-image Gönderinin (bağlantılı) başlığını, tarihini ve tanıtım resmini gösterir.
image Başlığı (bağlantılı), tarihi, tanıtım resmini ve gönderinin gövdesinin bir parçasını gösterir.

Gelişmiş[]

data-limit, görüntülenmesi gereken sonuç sayısı olarak ayarlanabilir.

data-dateFormat, tarih görüntülenirse gösterilen bir Moment.js saat/tarih biçimi olarak ayarlanabilir.

Örnek[]

Advertisement