Fandom Developers Wiki
Advertisement

Fandom kod tabanı, GitHub deposunda saklanır. Fandom ve ilgili projeleri çalıştıran kodun depolandığı merkezi yerdir. Sürümler depo tarafından izlenir ve geçmişleri korunur. Fandom şu anda depolarını GitHub üzerinde Git sürüm kontrol sistemini kullanarak barındırıyor. Fandom'un kodu çoğunlukla özel depolardadır ve UCP deposunu herkese açık hâle getirme planları vardır. Bu maddenin geri kalanı, onların özel UCP deposuna erişiminiz olduğunu varsayar.

Depodan indirme[]

Fandom kod tabanının en son sürümünü bulma[]

Dağıtılan kod, GitHub'daki etiket görünümünde mevcuttur. En yeni release-* dalı, konuşlandırılabilir en son kod olmalıdır. Geliştirme dalı, gelecek hafta içinde yayımlanması gereken gelen değişikliklerin yeridir.

Dallar[]

Kodumuzu korumak ve yönetmek için dalları kullanıyoruz:

dev
kodun en güncel sürümünü içerir
release-*
sürüm için geliştirme dalının anlık görüntülerini içerir
PROJECT-NUMBER
PROJECT'in biletin ilgili projeyi temsil ettiği formatta (normalde bir hata düzeltmesi veya özellik uygulaması) belirli bir bilet için değişikliklerle birlikte geliştirme şubesinin bilet başına kopyalarını içerir ve NUMBER, proje kuyruğundaki bilet numarasını temsil eder. Bu dallar daha sonra kod incelemesi tamamlandıktan sonra geliştirme dalı ile birleştirilir.

Dosya düzeni[]

Bu bölüm, dev dalımızın organizasyonu hakkında ayrıntılı bilgi verir. Yollar, dev köküne göredir. Burada listelenmeyen her şey MediaWiki çekirdeğinden gelir (not: bu liste hâlâ eksik olabilir).

extensions/fandom/
Bağımsız uzantılar olarak paketlenmiş çoğu Fandom özelliği
includes/fandom/
Kodda farklı yerlerde kullanılan bağımlılıklar, hizmetler ve yardımcı sınıflar
maintenance/fandom/
Bakım betikleri, bazı DB şemaları ve çeşitli betikler
Advertisement